BENVINGUDA
Des de l’organització del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació ens plau informar-vos que el XIII Congrés CIDUI 2025 se celebrarà els dies 9, 10 i 11 de juliol de 2025 a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.
Sota el lema «Docents d’avui per a la universitat del demà», aquest nou Congrés CIDUI es configura com un espai de trobada per a la reflexió, el debat i l’intercanvi d’experiències entre professionals de diversos àmbits vinculats a la docència, la recerca i la gestió universitària. Aquesta edició convida a participar en una àmplia varietat de ponències, tallers, debats i sessions col·laboratives, amb l’objectiu de generar un diàleg enriquidor entorn els reptes que afronten la docència i formació universitària actual.
Entre aquests reptes cal destacar la necessitat de reforçar els programes de desenvolupament i formació docent, afavorir la col·laboració entre els diferents actors implicats en el procés formatiu i cercar nous procediments d’avaluació de la qualitat de la docència.
També s’abordaran qüestions crucials com la integració de tecnologies emergents dins les institucions d’educació superior (intel·ligència artificial, blockchain, etc.), l’impuls d’una formació contínua i flexible, i la importància de reivindicar les missions fonamentals de la universitat en termes d’equitat, inclusió i sostenibilitat.
En definitiva, l’objectiu principal d’aquesta nova edició és analitzar com l’ensenyament i l’aprenentatge a les institucions d’educació superior s’estan adaptant a les transformacions actuals, alhora que es comparteixen solucions creatives i s’exploren noves estratègies per formar professionals capaços de modelar el futur.


